Військово-патріотичний гурток
Головна мета військово-патріотичного виховання підростаючого покоління – підготовка та виховання самовідданих, свідомих захисників Батьківщини, готових у будь-яких умовах вступити на захист територіальної цілосності та незалежності України.
– виховання в учнів свідомого виконання свого громадянського обов’язку, вірності Військовій присязі, формування внутрішньої необхідності суворого виконання військових атрибутів, наказів командирів і начальників;
– формування духовної і психологічної готовності майбутніх воїнів зі зброєю в руках захищати Українську державу;
– виховання морально-бойових якостей, активної реакції на бойові ситуації, готовності до суворих іспитів та самопожертви в ім’я України та її народу;
– формування в учнів ведучих мотивів до оволодіння військовими знаннями, високого рівня фізичної підготовки та витривалості;
– підвищення престижу військової служби, створення необхідного конкурсу кандидатів на навчання у військово-навчальних закладах;
– розвитку в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнародних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота;
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО
ВИХОВАННЯ, КРАЄЗНАВСТВА І ТУРИЗМУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Навчальна програма з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму розрахована на 3 роки навчання.
«Схвалено для використання в освітньому процесі» Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022
Вівторок 10:30-11:30
Середа 12:30-15:00
П’ятниця 8:00-8.:40
Петрик Сніжанна Омелянівна
Гурток «Юний рятувальник»
Головною метою є вироблення особливих психологічних якостей у дітей та підлітків, формування у них ключових здоров’язберігаючих компетентностей, засвоєння необхідних спеціальних знань та закріплення практичних умінь і навичок щодо правильної поведінки в екстремальних та надзвичайних ситуаціях.
Заняття в гуртку спрямовані на отримання вихованцями практичних навичок щодо поведінки в екстремальних умовах та порядку дій у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації, надання само та взаємодопомоги, формування позитивного ставлення підростаючого покоління до фізичної культури і спорту як складової збереження і зміцнення їх здоров’я.
Конкретним результатом навчання має бути духовно – фізичний розвиток та набуття життєвих (психосоціальних) навичок гуртківців, зокрема таких: уміння прийняття рішень, вирішення проблем, творчого та критичного мислення, спілкування, самооцінки та почуття гідності, міжособистісних відносин, подолання емоцій та стресу, співчуття, розуміння інших людей.
Мета формування культури безпеки життєдіяльності, мотивації до здорового способу життя і безпечної поведінки, свідомого і відповідального ставлення до питань колективної та особистої безпеки, підвищення рівня знань з рятувальної справи; популяризації професії рятувальника.
“ Головним скарбом життя є здоров’я, щоб його зберегти, потрібно багаточого знати”.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОГО НАПРЯМУ “ЮНИЙ РЯТУВАЛЬНИК”
«Схвалено для використання в освітньому процесі» Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022 (протокол № 2)
Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 8.0001-2022
Укладачі:
Сагайдак Л.Д. – завідувач обласного методичного кабінету (безпеки життєдіяльності населення) навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Тернопільської області, голова ГО Тернопільське обласне відділення ВГДР «Школа безпеки»;
Білоус П.М. – методист відділу організаційно-масової роботи комунального закладу Тернопільської міської ради Центру творчості дітей та юнацтва, заступник голови ГО Тернопільське обласне відділення ВГДР «Школа безпеки».
Понеділок 14:20 – 15:55
Середа 14:20 – 15:05
Остапенко Наталія Вікторівна
Гурток хорового співу
- розвиток співочого дихання;
розширення діапазону голосу;
спів без супроводу;
спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).
І група — завдання спеціального розвитку:
формування навичок співочої установки;
різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;
- розвиток мислення;
формування музичної пам’яті;
навчання використання під час співу м’якої атаки;
формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;
розвиток співочого дихання;
розширення діапазону голосу;
спів без супроводу.
ІІ група -— завдання формування якостей особистості:
Ціннісне ставлення до праці, природи, до людей, держави, суспільства і мистецтва.
Форма проведення. – комбінована. Кожне заняття включає теоретичний матеріал, практичну роботу.
Влітку роботу гуртка можна продовжувати за програмою або працювати за окремими темами.
Програмою передбачено індивідуальні години навчання з обдарованими дітьми або дітьми, які відстали від програми з поважних причин.
Понеділок 10:20-11:20
Четвер 10:00-11:30
П’ятниця 9:00-10:30
Гандзола Михайло Васильович
Туристсько-краєзнавчий гурток
Середа 15:15-16:55
П’ятниця 16:10-16:55
Романишин Ольга Миколаївна