Територія обслуговування Тернопільського класичного ліцею на 2024-2025 навчальний рік
Керуючись ст. 53 Конституції України, ст. 30 та 66 Закону України «Про освіту», ст. 8 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 806, наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 р. № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», на виконання рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 14.02.2024 №246 «Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти на 2024-2025 навчальний рік», наказу управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 14.02.2024 № 44 «Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти на 2024-2025 навчальний рік», з метою забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти та підготовки дітей до навчання в школі за Тернопільським класичним ліцеєм закріплено наступні вулиці:
Михайла Вербицького (4,6), Іллі Репіна (від 14 до кінця).
Відомо, що чим краще готовий організм дитини до всіх змін, пов’язаних із початком навчання в школі і до труднощів, тим легше він їх подолає, тим спокійнішим буде перебіг пристосування до школи. Тому зараз і приділяється значна увага проблемі визначення готовності дитини до навчання. Готовність дитини до систематичного навчання — це той рівень розвитку дитини, за якого вимоги систематичного навчання не будуть надмірними і не призведуть до порушень здоров’я дитини.
Батькам слід звернути увагу: якщо дитина недостатньо готова до навчання, але навчається добре — це досягається дуже дорогою «фізіологічною ціною» і викликає значне напруження різних систем організму, Призводить до стомлення і перевтомлення, і як результат — розладу зі сторони нервово-психічної системи.
Що ж включає в себе психологічна готовність до навчання в школі?
Складовими компонентами психологічної готовності дитини до школи є:
Мотиваційна;
Особистісна;
Інтелектуальна;
Емоційно-вольова.