Тернопільський класичний ліцей

Кабінет соціально-психологічної служби

   У своїй діяльності психологічна служба ліцею керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ 22.05.2018 №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України»).

Психологічна служба Тернопільського класичного ліцею забезпечує вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладу освіти.

Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Завдання психологічної служби:

  • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
  • сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

Психологічне забезпечення освітнього процесу в ліцеї здійснює практичний психолог Квілінська Марія Андріївна. У роботі використовує арт-терапевтичні технології, методи тілесно-орієнтованої та позитивної психотерапії.

Соціальний супровід освітнього процесу в ліцеї здійснює соціальний педагог Різник Марія Андріївна.

Працівники психологічної служби ліцею здійснюють свою діяльність за такими напрямами:

  • діагностика ;
  • профілактика ;
  • корекція;
  • консультування;
  • зв’язки з громадськістю;
  • просвіта.

До працівників психологічної служби можуть звертатись здобувачі освіти, учителі та батькам. Основною метою співпраці є надання соціально-психологічної допомоги та підтримки на шляху покращення якості життя.

Звертайтесь, якщо вас цікавлять, чи турбують наступні питання:

  • вікові та індивідуальні особливості розвитку;
  • проблеми самооцінки,
  • труднощі у спілкуванні з однолітками;
  • взаємовідносини у системі «батьки – діти», «вчитель – учень», «педагоги – батьки»;
  • емоційна сфера;
  • психологічний клімат учнівського колективу;
  • самовдосконалення;
  • розвиток власних здібностей і компетенцій;
  • психологічний супровід під час іспитів, змагань;
  • потреба в соціально-психологічній просвіті тощо.