Кабінет соціально-психологічної служби
У своїй діяльності психологічна служба ліцею керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ 22.05.2018 №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України»).
Психологічна служба Тернопільського класичного ліцею забезпечує вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладу освіти.
Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завдання психологічної служби:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
- сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Психологічне забезпечення освітнього процесу в ліцеї здійснює практичний психолог Квілінська Марія Андріївна. У роботі використовує арт-терапевтичні технології, методи тілесно-орієнтованої та позитивної психотерапії.
Соціальний супровід освітнього процесу в ліцеї здійснює соціальний педагог Різник Марія Андріївна.
Працівники психологічної служби ліцею здійснюють свою діяльність за такими напрямами:
- діагностика ;
- профілактика ;
- корекція;
- консультування;
- зв’язки з громадськістю;
- просвіта.
До працівників психологічної служби можуть звертатись здобувачі освіти, учителі та батькам. Основною метою співпраці є надання соціально-психологічної допомоги та підтримки на шляху покращення якості життя.
Звертайтесь, якщо вас цікавлять, чи турбують наступні питання:
- вікові та індивідуальні особливості розвитку;
- проблеми самооцінки,
- труднощі у спілкуванні з однолітками;
- взаємовідносини у системі «батьки – діти», «вчитель – учень», «педагоги – батьки»;
- емоційна сфера;
- психологічний клімат учнівського колективу;
- самовдосконалення;
- розвиток власних здібностей і компетенцій;
- психологічний супровід під час іспитів, змагань;
- потреба в соціально-психологічній просвіті тощо.
- Як впоратися з тривогою та панікою
Долаємо паніку. 46 вправ і порад, як стабілізуватися під час війни
Чому ми так по-різному реагуємо на складні стресові ситуації?
- Telegram bot “Підтримай дитину”
- Telegram bot “Твоя підтримка Поруч”
- Telegram bot “Голоси дітей – Тернопіль”
- Посібники для комунікації та підтримки під час війни